خانهاخبار
جدیدترین اطلاعات افشا شده از پیکسل 8a خبری خوش برای طرفداران دارد

جدیدترین اطلاعات افشا شده از پیکسل 8a خبری خوش برای طرفداران دارد

گزارشی که امروز در مورد میان رده مورد انتظار گوگل منتشر شده، نه تنها نکته مثبت جدیدی را از آن برملا کرده، بلکه شایعات پیشین را نیز تایید می‌کند.

۱۴۰۳/۲/۱۵

مشخصات گوگل پیکسل 8a که انتظار می‌رود در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت ماه) عرضه شود، چندین بار به بیرون درز کرده است و به ما می‌گوید چه انتظاری از این گوشی هوشمند می‌توانیم داشته باشیم. اطلاعات امروز توسط افرادی در «Android Headlines» تایید شده است که مشخصات کامل گوگل پیکسل 8a را افشا کرده‌اند.

مشخصات جدیدی از گوگل پیکسل 8a افشا شد

برای شروع باید گفته که این محصول مجهز به پردازنده اختصاصی گوگل تنسور جی ۳ و صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی اولد با پنل فول‌اچی‌دی پلاس با محافظ گوریلا گلس ۳ خواهد بود. با این حال، نرخ نوسازی صفحه و حداکثر روشنایی آن نسبت به پیکسل 7a بهبود دارد و به ترتیب به ۱۲۰ هرتز و ۲۰۰۰ نیت افزایش می‌یابد.

ظرفیت باتری آن هم از ۴۳۸۵ میلی‌آمپر ساعت در پیکسل 7a به ۴۴۹۲ میلی‌آمپر ساعت در پیکسل 8a افزایش می‌یابد که می‌تواند به عنوان ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت به بازار عرضه شود. این منبع ادعا می‌کند که گوگل این میزان را به عنوان داشتن حداکثر ۲۴ ساعت استقامت یا تا ۷۲ ساعت با حالت «Extreme Battery Saver» تبلیغ می‌کند. در ضمن این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می کند.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که گوگل پیکسل 8a به مدت ۷ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند، اما منبع گزارش امروز ادعا کرده که پیکسل 8a نه تنها ۷ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد، بلکه به همین میزان ارتقای سیستم عامل نیز خواهد داشت.

pixel 8a.jpeg

سیستم دوربین این گوشی همانند پیکسل 7a خواهد بود؛ یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر نوری تصویر، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی، و یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی. به علاوه ویژگی‌های جدید دوربین هم از جمله نایت سایت، حالت پورتره، مجیک ادیتور، Best Take، رفع تاری عکس، Magic Eraser، اولترا HDR، پرتره لایت و Audio Magic Eraser به میان رده گوگل راه پیدا خواهند کرد.

پیکسل 8a در چهار رنگ مشکی، چینی (سفید)، آبی و آلوئه‌ورا (سبز) عرضه خواهد شد که پیش از این شایعه شده بود که نام آن Mint (نعنایی) است. این دستگاه دارای گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود که به ترتیب ۴۹۹ و ۵۵۹ دلار قیمت خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)