خانهاخبار
هواوی در حال ساخت یک تبلت جدید است

هواوی در حال ساخت یک تبلت جدید است

به تازگی یک تبلت متعلق به برند هواوی در گواهی 3C ثبت شده که از شارژ ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۱۴۰۳/۲/۶

هواوی با تبلت‌های سری میت‌پد (MatePad) عملکرد نسبتا خوبی در سال ۲۰۲۳ داشت و موفق شد که رشد مثبت ۳۲ درصدی را ثبت کند. حالا به نظر می‌رسد غول فناوری چین در حال توسعه یک تبلت است که به زودی برای بازار چین معرفی می‌شود. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی یک تبلت متعلق به برند هواوی در گواهی چینی 3C ثبت شده است. گواهی 3C یک مدرک اجباری برای محصولاتی است که روانه بازار چین می‌شوند.

تبلت جدید هواوی

هواوی در خانواده محصولات میت‌پد مدل‌های مختلفی از جمله دستگاه‌های بالارده و مقرون به صرفه را عرضه کرده است. در این راستا، تبلت جدید هواوی ظاهرا یک دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود چرا که این تبلت با سرعت شارژ ۲۲٫۵ واتی در 3C قرار گرفته است. 

تبلت جدید هواوی در گواهی چین

برای مقایسه با تبلت پرچمداری مانند میت‌پد پرو ۱۳٫۲ که از شارژ ۸۸ واتی پشتیبانی می‌کند، تبلت جدید هواوی با شارژ ۲۲٫۵ واتی به احتمال زیاد یک دستگاه میان‌رده اقتصادی خواهد بود.

هواوی میت پد ۱۱

هواوی میت‌پد ۱۱

تبلت موردانتظار هواوی با چهار شناسه مدل در گواهی 3C لیست شده که احتمالا مربوط به مدل‌های مختلف آن می‌شود. در حال حاضر هنوز دیگر جزئیات فنی این تبلت مشخص نشده ولی انتظار می‌رود که این دستگاه با تراشه Kirin همراه شود. همچنین یک نسخه 4G نیز از تبلت هواوی در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)