خانهاخبار
میان‌رده جدید گوگل در تصویری واقعی دیده شد

میان‌رده جدید گوگل در تصویری واقعی دیده شد

به تازگی تصویری از گوشی پیکسل 8a منتشر شده که این دستگاه را در دو رنگ جذاب سبز و آبی نشان می‌دهد.

۱۴۰۳/۲/۴

در حالی که گوگل هنوز هیچ اشاره‌ای به عرضه پیکسل 8a نکرده است، تا به امروز گزارش‌های زیادی پیرامون میان‌رده نسل جدید غول فناوری آمریکایی منتشر شده است. پس از فاش شدن رندرهای این گوشی، حالا تصویری واقعی از پیکسل 8a در دسترس قرار گرفته که طراحی آن را نشان می‌دهد.

جدا از تصویر واقعی پیکسل 8a، ویدئویی از جعبه‌گشایی میان‌رده گوگل نیز به اشتراک گذاشته شده که محتویات جعبه فروش آن را نمایش می‌دهد. شایان ذکر است که تصاویر و ویدئو جعبه‌گشایی پیکسل 8a از نسخه‌های بازار مراکش این گوشی ثبت شده‌اند. 

رنگ های پیکسل 8a گوگل

تصویر پیکسل 8a طراحی پنل پشتی میان‌رده گوگل را نشان می‌دهد که از امضای طراحی محصولات پیکسل یعنی نوار فلزی بهره می‌برد. همچنین این گوشی ظاهرا به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. تصویر میان‌رده گوگل دو رنگ آبی (Bay) و سبز (Mint) آن را نیز نشان می‌دهد.

افشاگری به نام MysteryLupin ویدئوی جعبه‌گشایی محصول موردانتظار گوگل را در دسترس کاربران قرار داده است. جدا از خود دستگاه و دیگر محتویات معمول، جعبه این گوشی یک کابل USB Type-C به Type-C و یک مبدل USB-A به USB-C است. انتظار می‌رود پیکسل 8a بدون آداپتور شارژ روانه بازار شود. 

در ویدئو پیکسل 8a مشاهده می‌کنیم که معادل دلاری قیمت بازار مراکش این گوشی برابر ۴۷۰ دلار است. این موضوع خبر خوبی برای کاربران و طرفداران گوگل به شمار می‌رود چرا که قبلا شایعه‌ای ادعا کرده که که پیکسل 8a با افزایش قیمتی نسبتا قابل توجه و در قیمت پایه ۵۰۰ دلاری عرضه خواهد شد.

گوشی پیکسل 7a گوگل

به همراه رنگ‌بندی جذاب، به نظر می‌رسد میان‌رده گوگل به مشخصات فنی کارآمدی نیز مجهز خواهد شد. گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که پیکسل 8a از تراشه تنسور G3، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۷ واتی بهره خواهد برد. همچنین سیستم دوربین این گوشی به مانند نسل قبلی شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد گوگل احتمالا در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O که از تاریخ ۱۴ مه سال جاری میلادی (۲۵ اردیبهشت) آغاز می‌شود پیکسل 8a را معرفی خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)