خانهاخبار
قاب‌های آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی قبل از معرفی این تبلت عرضه شدند!

قاب‌های آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی قبل از معرفی این تبلت عرضه شدند!

یک تولیدکننده قاب به تازگی قاب‌های نسل جدید آیپد ایر را در فروشگاه آمازون قرار داده که عرضه آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی را تایید می‌کند.

۱۴۰۳/۲/۴

گزارش‌های مختلفی ادعا کرده‌اند که اپل امسال و در اوایل ماه مه از دو مدل جدید سری‌ آیپد پرو و دو نسخه جدید سری آیپد ایر رونمایی خواهد کرد. به علاوه، شایعه شده که اپل برای نخستین بار، مدل بزرگ‌تر آیپد ایر که به نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی مجهز است را روانه بازار می‌کند. 

اخیرا، گزارشی منتشر شد که ضمن تایید عرضه آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی ادعا کرد این تبلت از نمایشگر Mini LED بهره خواهد برد که روشنایی بیشتر و مصرف بهینه انرژی را به ارمغان می‌آورد. 

صفحه آمازون آیپد ایر جدید.jpg

حالا اما اتفاقی رخ داده که معرفی و عرضه آیپد ایر جدید را بار دیگر تایید می‌کند. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک تولیدکننده لوازم جانبی تبلت‌ها و گوشی‌ها به اسم ESR به تازگی قاب‌های مخصوص آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی را در فروشگاه آنلاین آمازون قرار داده است.

توضیحات قرار‌گرفته در آمازون به روشنی بیان می‌کنند که این قاب‌ها برای مدل ۲۰۲۴ میلادی و ۱۳ اینچی آیپد ایر طراحی شده‌اند. در حال حاضر، اپل تنها مدل ۱۰٫۹ اینچی آیپد ایر را به فروش می‌رساند. 

قاب آیپد ایر جدید ۱.jpg

علی‌رغم آن که تبلتی که در تصاویر قاب‌های شرکت ESR‌ مشاهده می‌کنیم شباهت زیادی به مدل‌های آیپد پرو دارد، طراحی بریدگی دوربین پشتی این قاب‌ها به ماژول دوربین سری آیپد ایر شبیه است. همانطور که می‌دانیم، سری آیپد ایر تنها از یک دوربین پشتی بهره می‌برند. 

قاب آیپد ایر جدید.jpg

به طور معمول، تولیدکنندگان لوازم جانبی برای آن که وقت کافی برای توسعه محصولات خود داشته باشند، دستگاه‌های جدید را قبل از معرفی رسمی دریافت می‌کنند. پس از اتمام فرآیند ساخت، تولیدکنندگان لوازم جانبی را برای فروش عرضه می‌کنند. در نتیجه، فروش قاب‌های آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی موضوع چندان عجیبی نیست و تنها نشان می‌دهد که این تبلت به زودی معرفی خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که مدل‌های جدید آیپد ایر به تراشه M2 مجهز خواهند شد در حالی که تراشه M3 در اختیار مدل‌های پرو آیپد پرو قرار می‌گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)