خانهاخبار
ردمی پد پرو برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد

ردمی پد پرو برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد

تبلت جدید شیائومی که به نمایشگر بزرگ ۱۲٫۱ اینچی و تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو مجهز است به زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

 

۱۴۰۳/۱/۳۰

هفته گذشته، شیائومی از گوشی قاتل‌پرچمدار ردمی توربو ۳ (Redmi Turbo 3) و تبلت ردمی پد پرو (Redmi Pad Pro) برای بازار چین رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد تبلت جدید شیائومی به زودی برای دیگر بازارها نیز عرضه خواهد شد. حتی گزارش شده که برخی از بازارها نسخه 5G ردمی پد پرو را دریافت خواهند کرد.

ردمی پد پرو به تازگی با شناسه مدل 24074RPD2I در گواهی کنسول گوگل پلی قرار گرفته است. حرف «I» موجود در شناسه این گوشی تایید می‌کند که ردمی پد پرو برای بازار هند عرضه خواهد شد. 

رنگ بندی ردمی پد پرو

گواهی گوگل پلی همچنین ردمی پد پرو را با شناسه مدل 2405CRPFDL لیست کرده که ظاهرا به بازار آمریکای لاتین (حرف «L» حاضر در شناسه) اختصاص دارد. دیگر شناسه مدل ردمی پد پرو که در گوگل پلی لیست شده برابر با 2405CRPFDG است که مربوط به نسخه بازارهای جهانی این تبلت است.

شایان ذکر است که هر دو مدل بازار جهانی و آمریکای لاتین ردمی پد پرو از قابلیت 5G بی‌بهره خواهند بود و احتمالا تنها بازار هند نسخه 5G این تبلت را دریافت خواهد کرد.

با توجه به وجود سه شناسه مدل مختلف، انتظار داریم که ردمی پد پرو در تمامی بازارهایی که برند ردمی فعالیت می‌کند در دسترس قرار بگیرد. به علاوه، لیست گوگل پلی تایید کرده که مدل‌های بازار جهانی ردمی پد پرو از حافظه رم ۸ گیگابایتی برخوردار خواهد شد.

ردمی پد پرو

مشخصات فنی ردمی پد پرو

تبلت شیائومی به نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی IPS ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ روشنایی ۶۰۰ نیتی مجهز است. قلب تپنده ردمی پد پرو تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو است که با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

پنل پشتی این تبلت میزبان دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است در حالی که دوربین سلفی در خود سنسور ۸ مگاپیکسلی را جای داده است. انرژی موردنیاز ردمی پد پرو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. 

نسخه بازار چین ردمی پد پرو با قلم هوشمند و صفحه کلید روانه بازار شده و انتظار می‌رود مدل‌های بازار جهانی این تبلت نیز با لوازم اشاره‌شده همراه شوند. البته به نظر می‌رسد صفحه کلید و یا قلم را به صورت جداگانه خریداری کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)