خانهاخبار
پرچمدار سونی احتمالا در این تاریخ معرفی می‌شود

پرچمدار سونی احتمالا در این تاریخ معرفی می‌شود

سونی ظاهرا درنظر دارد که پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا ۱ مارک ۶ را در ماه آینده میلادی معرفی کند.

۱۴۰۳/۱/۳۰

سال گذشته، سونی پرچمدار حال حاضر خود یعنی اکسپریا ۱ مارک ۵ را در تاریخ ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت) معرفی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری ژاپن قصد دارد پرچمدار جدید خود را نیز در بازه زمانی مشابه عرضه کند.

به تازگی پوستری متعلق به برند سونی در شبکه اجتماعی چینی Weibo فاش شده که نشان می‌دهد این برند در تاریخ ۱۷ مه سال جاری میلادی (۲۸ اردیبهشت) یک رویداد مرتبط با محصولات سری اکسپریا را برگزار خواهد کرد. 

پوستر سونی اکسپریا ۱ مارک ۶

در این پوستر هیچ اشاره‌ای به نام محصولاتی که قرار است در رویداد پیش‌رو سونی معرفی شوند نشده است. با این وجود، می‌توان حدس زد که در این رویداد شاهد رونمایی از پرچمدار سونی موسوم به سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ خواهیم بود. در طی چند وقت گذشته نیز گزارش‌های گوناگونی پیرامون این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

شایعه شده که پرچمدار موردانتظار سونی نمایشگر 4K و نسبت تصویر نامتداول ۲۱:۹ را کنار خواهد گذاشت. در این راستا، به نظر می‌رسد اکسپریا ۱ مارک ۶ اندکی عریض‌تر و کوتاه‌تر از نسل قبلی خود باشد.

رندر سونی اکسپریا ۱ مارک ۶

رندر منتسب به سونی اکسپریا ۱ مارک ۶

اخیرا شایعه‌ای ادعا کرد که اکسپریا ۱ مارک ۶ از سیستم دوربین مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی است. 

مطابق انتظار، قلب تپنده پرچمدار سونی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با دو مدل حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت همراه می‌شود. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار قدرتمند نیز توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)