خانهاخبار
جزئیات فنی پرچمدار وان پلاس ۱۳ فاش شد

جزئیات فنی پرچمدار وان پلاس ۱۳ فاش شد

به نظر می‌رسد وان پلاس ۱۳ از باتری، سرعت شارژ و سیستم دوربین مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد و در عین حال به تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد شد. 

۱۴۰۳/۱/۲۹

گوشی پرچمدار فعلی وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۲ یکی از بهترین گوشی‌های بازار به شمار می‌رود که سال گذشته برای بازار چین معرفی شد و در اوایل سال جاری میلادی در اختیار بازارهای جهانی قرار گرفت. این گوشی به لطف مشخصات فنی قدرتمند و طراحی خاص مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در حالی که هنوز چندین ماه تا رونمایی از جانشین وان پلاس ۱۲ زمان باقی مانده است، گزارش‌های مختلفی پیرامون وان پلاس ۱۳ منتشر شده است. برای مثال، شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که پرچمدار موردانتظار وان پلاس با طراحی جدید همراه خواهد شد.

وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar جزئیات بیشتری از مشخصات فنی وان پلاس ۱۳ را به اشتراک گذاشته که خبر از تراشه جدید کوالکام می‌دهند.

طبق گفته‌های این افشاگر، نمایشگر وان پلاس ۱۳ از هر چهار طرف اندکی خمیده خواهد بود که انتظار می‌رود ظاهر جذابی به پنل جلویی دستگاه ببخشد. همچنین گزارش شده که ماژول دوربین پرچمدار وان پلاس از طراحی جدیدی برخوردار خواهد شد. 

یکی از ویژگی‌های مهم وان پلاس ۱۳ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه آن است. البته این موضوع چندان دور از انتظار نبود چرا که وان پلاس هر ساله از جدیدترین تراشه کوالکام در گوشی پرچمدار خود استفاده می‌کند. 

علی‌رغم طراحی جدید ماژول دوربین، Yogesh Brar ادعا کرده که وان پلاس ۱۳ از سنسورهای مشابه نسل قبلی (وان پلاس ۱۲) بهره خواهد برد. در این راستا، انتظار داریم که پرچمدار وان پلاس با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی همراه شود.

مشخصات فنی وان پلاس ۱۳.jpg

انرژی موردنیاز وان پلاس ۱۳ توسط باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سال گذشته نیز وان پلاس ۱۲ با باتری و سرعت شارژ مشابه عرضه شد.

شایان ذکر است که مشخصات فنی فاش‌شده خبر از بهبود نسبی وان پلاس ۱۳ به نسبت نسل قبلی می‌دهند. با این وجود، امکان دارد که پرچمدار وان پلاس با قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه شود تا در رقابت‌ با دیگر پرچمدارهای بازار شکست نخورد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)