خانهاخبار
این گوشی هواوی عملکرد قابل‌توجهی در تصویربرداری در نور کم خواهد داشت

این گوشی هواوی عملکرد قابل‌توجهی در تصویربرداری در نور کم خواهد داشت

پرچمدار پرمیوم هواوی موسوم به هواوی Pura 70 اولترا ظاهرا به سنسور ۱ اینچی با فیلتر رنگی RYYB مجهز خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۲۹

تا به امروز، هواوی گوشی‌های مبتنی بر دوربین مختلفی را روانه بازار کرده که عملکرد چشمگیری در بخش تصویربرداری داشته‌اند. در این رابطه، غول فناوری چین در حال آماده‌سازی برای معرفی نسل جدید گوشی‌های مبتنی بر دوربین خود است که سری Pura 70 نام خواهد داشت.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station جزئیاتی پیرامون سیستم دوربین نسخه پرمیوم سری Pura 70 یعنی گوشی هواوی Pura 70 اولترا را به اشتراک گذاشته است. 

دوربین ۱ اینچی هواوی Pura 70 اولترا

طبق گفته‌های افشاگر DCS، هواوی Pura 70 اولترا به سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که با فیلتر رنگی RYYB همراه شده است. 

فیلترهای رنگی RYYB در سال ۲۰۱۹ میلادی و همراه با گوشی هواوی P30 پرو معرفی شدند. در مقایسه با فیلترهای رنگی RGB که در دوربین اصلی گوشی‌های هوشمند استاندارد به کار می‌رود، فناوری RYYB قادر به جذب نور بیشتری است و کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد.  

فیلترهای رنگی RYYB به لطف جذب بیشتر نور عملکرد بسیار خوبی در تصویربرداری در شرایط نوری ضعیف دارند. هواوی P30 پرو که به همین فناوری مجهز بود در تست‌های تصویربرداری در نور کم بسیار موفق ظاهر شد و اکثر رقبای خود را شکست داد. 

دوربین هواوی P60 پرو

سنسورهای ۱ اینچی نیز به نسبت سنسورهای کوچک‌تر نور بیشتری را جذب می‌کنند که باعث می‌شود جزئیات بیشتری در تصاویر ثبت شوند. همچنین این دسته از سنسورها در شرایط نوری ضعیف نیز عملکرد قدرتمندی دارند. 

ترکیب سنسور ۱ اینچی و فیلتر رنگی RYYB قطعا سبب خواهد شد که هواوی Pura 70 اولترا در زمینه تصویربرداری در نور کم عملکرد قابل‌توجهی داشته باشد. در واقع، گوشی جدید هواوی به اولین محصول بازار بدل خواهد شد که با سنسور ۱ اینچی و فیلتر رنگی RYYB همراه می‌شود. 

جدا از ویژگی‌های سخت‌افزاری قدرتمند، انتظار داریم که سیستم دوربین هواوی Pura 70 اولترا به قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلفی مجهز شود تا تجربه عکاسی باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)