خانهاخبار
موتو G85 احتمالاً با قیمت مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد

موتو G85 احتمالاً با قیمت مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد

یک فروشگاه اروپایی به تازگی گوشی موتو G85 را در وبسایت خود لیست کرده که عرضه این گوشی را تایید می‌کند.

۱۴۰۳/۲/۱۵

موتورولا ظاهراً در حال توسعه گوشی میان‌رده جدیدی است که موتو G85 نام دارد و به عنوان نسخه نسل جدید موتو G84 عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هنوز زمان رونمایی از این گوشی مشخص نشده ولی با توجه به این که موتو G84 در ماه اوت سال گذشته میلادی عرضه شد، به نظر می‌رسد تا معرفی موتو G85‌ زمان زیادی باقی مانده است.

یک فروشگاه اروپایی به تازگی گوشی موتو G85 را در وبسایت خود لیست کرده که عرضه این گوشی برای بازارهای اروپایی را تایید می‌کند. شایان ذکر است که موتو G85‌ به طور قطع روانه دیگر بازارها نیز خواهد شد. 

برچسب قیمتی موتو G85

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در وبسایت این فروشگاه، میان‌رده جدید موتورولا با قیمت ۳۰۰ یورو به فروش خواهد رسید که مشابه برچسب قیمتی موتو G84 در زمان عرضه است. 

فروشگاه اروپایی تایید کرده که کاربران با پرداخت ۳۰۰ یورو کانفیگ رم ۱۲ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی موتو G85 را دریافت می‌کنند. کمتر گوشی میان‌رده‌ای در بازار است که با این قیمت کانفیگ قدرتمند رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را به همراه دارد. 

طراحی پنل پشتی موتو G84

موتو G84

متاسفانه دیگر مشخصات فنی موتو G85 اعلام نشده ولی با توجه به قیمت مشابه این گوشی با موتو G84، انتظار می‌رود که بخش بزرگی از جزئيات فنی موتو G85 با نسل قبلی یکسان باشد. 

موتو G84 به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۰ واتی بهره می‌برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)