خانهاخبار
اپل میزان تولید هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را کاهش داد

اپل میزان تولید هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را کاهش داد

کاهش استقبال کاربران از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو موجب آن شده تا اپل تغییراتی را در خط تولید این محصول اعمال کند.

۱۴۰۳/۲/۵

به گفته «مینگ چی کوئو» که یکی از تحلیل‌گران شناخته شده بازار تکنولوژی است؛ کاهش میزان استقبال کاربران از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو موجب آن شده تا اپل برنامه‌های خود برای تولید این محصول را تغییر دهد. این تحلیل‌گر می‌گوید که اپل برآورد خود از فروش ویژن پرو طی سال ۲۰۲۴ را به ۴۰۰٫۰۰۰ تا ۴۵۰٫۰۰۰ دستگاه کاهش داده است. اپل در زمان عرضه این محصول انتظار فروش ۷۰۰٫۰۰۰ تا ۸۰۰٫۰۰۰ دستگاه ویژن پرو طی سال ۲۰۲۴ را داشت.

vision 1.jpg

اپل این تغییر در خط تولید ویژن پرو را پیش از عرضه این هدست واقعیت ترکیبی در بازار‌های خارج از آمریکا اعمال کرده است. این امر، نشانگر کاهش چشمگیر استقبال کاربران آمریکایی از نخستین هدست واقعیت ترکیبی و گران قیمت شرکت اپل نسبت به زمان عرضه این محصول است.

vision 2.jpg

به نظر رسیده که با گذشت چند ماه از عرضه اپل ویژن پرو به بازار، این محصول دیگر جذابیت گذشته را برای کاربران ندارد و اپل نیز از این موضوع آگاه است. این شرکت اکنون در حال تغییر برنامه‌های خود برای آینده ویژن پرو است و احتمالا در سال ۲۰۲۵، خبری از نسل جدید این هدست نخواهد بود. اپل همچنین انتظار کاهش بیشتر تقاضا برای ویژن پرو در سال ۲۰۲۵ نسبت به سال جاری میلادی را دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)