خانهاخبار
یک ساعت هوشمند مرموز متعلق به گوگل در گواهی FCC قرار گرفت

یک ساعت هوشمند مرموز متعلق به گوگل در گواهی FCC قرار گرفت

به تازگی یک ساعت هوشمند از برند گوگل در گواهی FCC ثبت شده که برخلاف انتظار کاربران، ساعت پیکسل واچ ۳ نیست و احتمالا یک محصول جدید است. 

۱۴۰۳/۲/۵

گوگل تا کمتر از یک ماه دیگر کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O را برگزار خواهد کرد که در طی آن احتمالا شاهد رونمایی از میان‌رده جدید این برند یعنی پیکسل 8a خواهیم بود. البته امکان دارد گوگل با غافلگیر کردن کاربران جزئیات تازه‌ای از دیگر محصولات خود شامل پیکسل واچ ۳ را نیز اعلام کند. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی یک دستگاه متعلق به برند گوگل در گواهی FCC‌ ثبت شده که از شناسه مدل G4SKY برخوردار است. 

ساعت پیکسل واچ ۲ گوگل

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که این دستگاه دقیقا جزو کدام محصولات گوگل است ولی به نظر می‌رسد دستگاه مذکور از دستورالعمل‌های مشابه نمایش گواهی FCC در ساعت پیکسل واچ ۲ بهره می‌برد. این موضوع نشان می‌دهد که دستگاه مرموز گوگل احتمالا یک ساعت هوشمند است.

قرارگیری یک دستگاه در گواهی FCC نشان می‌دهد که این محصول به زودی روانه بازار می‌شود. با توجه به این که ساعت پیکسل واچ ۳  همراه با سری پیکسل ۹ در پاییز سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد که ساعت قرار گرفته در گواهی FCC پیکسل واچ ۳ نیست. 

از سوی دیگر، ساعت قرارگرفته در FCC از قابلیت باند فوق‌عریض (UWB) برخوردار نیست در حالی که گزارش شده که پیکسل واچ ۳ به ویژگی اشاره‌شده مجهز خواهد شد. البته این ساعت از وای‌فای، شبکه LTE و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. با توجه به همه این جزئيات، این دستگاه ظاهرا نه پیکسل واچ و نه تبلت پیکسل ۲ خواهد بود. 

در حالی که هنوز نوع و نام دقیق دستگاه قرارگرفته در گواهی FCC مشخص نشده است، وبسایت 9to5Google ادعا کرده که امکان دارد این ساعت نسخه میان‌رده پیکسل واچ ۲ با نام پیکسل واچ 2a باشد. البته این وبسایت ادعای مطرح‌شده را دور از ذهن خوانده است و به نظر می‌رسد باید منتظر گزارش‌های بیشتری باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)