خانهاخبار
مشخصات فنی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد؛‌ سنسور تله‌فوتو و نمایشگر 2K

مشخصات فنی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد؛‌ سنسور تله‌فوتو و نمایشگر 2K

شیائومی احتمالاً نسل جدید سری پرچمدار خود را در ماه اکتبر و با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار معرفی خواهد کرد.

۱۴۰۳/۲/۱۷

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo بخشی از مشخصات فنی یک گوشی شیائومی را به اشتراک گذشته که به نظر می‌رسد پرچمدار جدید این برند یعنی شیائومی ۱۵ پرو است. 

افشاگر DCS ادعا کرده که با توجه به نمونه‌های اولیه دستگاه، شیائومی ۱۵ پرو از نمایشگر 2K با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد که البته خمیدگی آن‌ها چندان زیاد نیست. این افشاگر اشاره‌ای به اندازه نمایشگر گوشی شیائومی نکرده ولی در عین حال تایید کرده که نمایشگر این گوشی تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد. 

مشخصات فنی شیائومی ۱۵ پرو

طبق این گزارش، پنل پشتی شیائومی ۱۵ پرو میزبان ماژول دوربین مربعی‌شکل خواهد بود که در سمت چپ بالای گوشی قرار می‌گیرد. شایعه شده که طراحی ماژول دوربین دستگاه بهبود خواهد یافت.

درون جزیره دوربین شیائومی ۱۵ پرو یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی جای می‌گیرد که از تصویربرداری ماکرو نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین اصلی این گوشی از گشودگی دیافراگم بزرگ‌تری در مقایسه با شیائومی ۱۴ پرو بهره خواهد برد.

شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو به اولین گوشی‌های بازار بدل خواهند شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار معرفی می‌شوند. تراشه کوالکام به احتمال زیاد در اوایل ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

پنل پشتی شیائومی ۱۴ پرو

شیائومی ۱۴ پرو

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که اسنپدراگون ۸ نسل چهار از هسته‌های Oryon کوالکام برخوردار خواهد شد که شامل دو هسته اصلی و شش هسته پردازشی متوسط خواهد بود. به علاوه، شایعه شده که اسنپدراگون ۸ نسل چهار برپایه فرآیند ۳ نانومتری توسعه داده می‌شود. دو هسته اصلی این تراشه ظاهراً قادرند که به سرعت ۳٫۶ گیگاهرتزی تا ۴ گیگاهرتزی دست پیدا کنند.

در حال حاضر، اطلاعات اندکی پیرامون سری شیائومی ۱۵ وجود دارد ولی با توجه به آنچه می‌دانیم، نسل جدید سری پرچمدار شیائومی با تراشه جدید، سنسور اثرانگشت بهبودیافته و قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته همراه خواهد شد.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)