خانهاخبار
سری ردمی K80 اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود

سری ردمی K80 اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود

نسل جدید سری ردمی K با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی عرضه خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۱۷

هفته گذشته، شایعه‌ای ادعا کرد که دو گوشی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو به اولین گوشی‌های بازار بدل خواهند شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار روانه بازار می‌شوند. ظاهراً تراشه قدرتمند کوالکام و نسل جدید سری پرچمدار شیائومی با فاصله زمانی اندکی از هم رونمایی خواهند شد.

گزارش شده که ردمی نیز درنظر دارد یک گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار را عرضه کند که از قیمت پایین‌تری در مقایسه با یک پرچمدار به فروش می‌رسد. این گوشی احتمالا جزوی از سری ردمی K80 خواهد بود.

ردمی K70 پرو

حالا به تازگی افشاگری به نام Smart Pikachu با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که سری ردمی K80 در ماه نوامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

کوالکام در ماه اکتبر سال جاری از اسنپدراگون ۸ نسل چهار رونمایی ‌می‌کند و سری شیائومی ۱۵ نیز در همین ماه معرفی خواهد شد. در نتیجه، احتمال عرضه سری ردمی K80 در ماه نوامبر بالا به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی و زمان معرفی ردمی K80

این افشاگر در ادامه گزارش خود اعلام کرده که سری ردمی K80 به مانند نسل قبلی از نمایشگر 2K برخوردار خواهد شد. طبق گزارش‌های غیر رسمی، گوشی ردمی K80 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز می‌شود و ردمی K80 نیز با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه خواهد شد. افشاگر Smart Pikachu همچنین خبر از سنسور تله‌فوتو پریسکوپی برای سری ردمی K80 داده است.

چندی پیش گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی بر این که امسال گوشی ردمی K80E معرفی نمی‌شود چرا که شیائومی تمایل دارد سری ردمی K تنها شامل محصولاتی پرمیوم باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)