خانهاخبار
پرونده خودروی الکتریکی اپل هنوز بسته نشده است!

پرونده خودروی الکتریکی اپل هنوز بسته نشده است!

بر اساس گزارش‌های جدید، ظاهرا اپل هنوز پرونده خودروی الکتریکی خود را نبسته و مشغول مذاکره با کمپانی‌های مختلف است.

۱۴۰۳/۲/۱۸

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که مدت‌هاست پروژه ماشین اپل با نام Apple Car در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. چندی پیش برخی سایت‌ها اعلام کردند که این پروژه به پایان کار خود رسیده و دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که پرونده خودروی اپل هنوز بسته نشده و کوپرتینویی‌ها مشغول مذاکره با سازندگان ماشین‌های الکتریکی از جمله کمپانی Rivian هستند.

بر اساس گزارش دیجی تایمز، اپل در حال حاضر هم با مشارکت یک برند آمریکایی فعال در زمینه خودروهای الکتریکی، در حال توسعه ماشین خود است. تا به این لحظه، تنها نام کمپانی Rivian به عنوان شریک اپل در این زمینه مطرح شده است و البته طبق اعلام نظر افراد مختلف، این موضوع نیز تنها در حد حدس و گمان است.

اگر چنین خبری صحت داشته باشد، مشخص نیست اطلاعات مربوط به کنسل شدن این پروژه از کجا آمده بود و همچنین مشخص نیست که اپل تا به کجا پیش رفته و روند توسعه این خودروی الکتریکی به کجا رسیده است.

07_Rivian_R2.jpg

مشارکت اپل با Rivian به نظر موضوع جذابی می‌آید و البته این نخستین بار نیست که اپل با شرکت‌های فعال در این حوزه مذاکره یا مشارکت می‌کند. خودروهای تولید شده توسط Rivian در حال حاضر از سیستم کارپلی اپل یا حتی اندروید اوتو پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما اپل قصد دارد تا نرم‌افزار خود را با ماشین‌های بیشتری همگام ساخته و نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد.

منبع خبری دیجی تایمز سابقه بسیار خوبی در حوزه انتشار اخبار داشته است. اما اطلاعات منتشر شده در مورد خودروی اپل آنچنان که باید و شاید موثق نیست و به این ترتیب، تا زمان مشخص شدن اسناد و مدارک مطمئن، به هیچ عنوان نباید حساب خاصی روی این شایعات باز کرد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم زمانی که خبر لغو شدن پروژه خودروی اپل به میان آمد، آقای Gene Munster یکی از تحلیلگران حوزه ماشین‌ها اعلام کرد که اپل باید کمپانی Rivian را خریداری کرده و تحت سلطه خود درآورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)