خانهاخبار
زمان رونمایی از سری پرچمدار جدید ویوو تایید شد

زمان رونمایی از سری پرچمدار جدید ویوو تایید شد

ویوو به تازگی اعلام کرده هفته آینده از سه گوشی جدید رونمایی می‌کند که با سخت‌افزاری قدرتمند و سیستم دوربین باکیفیت همراه می‌شوند.

۱۴۰۳/۲/۱۸

ویوو روز گذشته به طور رسمی تایید کرد که در تاریخ ۱۳ مه سال جاری میلادی (۲۴ اردیبهشت) از سه گوشی جدید به نام‌های ویوو X100s، ویوو X100s پرو و ویوو X100 اولترا رونمایی خواهد کرد. این سه گوشی پرچمدار در حال حاضر برای پیش‌خرید در وبسایت ویوو قرار گرفته‌اند.

در وبسایت ویوو همچنین تصاویری از سه گوشی جدید این برند قرار گرفته که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند. به علاوه، کانفیگ‌ها و رنگ‌بندی سه پرچمدار ویوو نیز تایید شده است.

ویوو X100 اولترا

پرچمدار پرمیوم ویوو که یک گوشی مبتنی بر دوربین و قابلیت‌های تصویربرداری است در سه رنگ مشکی، سفید و تیتانیومی عرضه خواهد شد. در پنل جلویی این گوشی نمایشگر با لبه‌های خمیده را مشاهده می‌کنیم. از سوی دیگر، پنل پشتی دستگاه میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل عظیمی است که در آن سه دوربین و لوگوی زایس قرار گرفته است. 

ویوو X100 اولترا

قلب تپنده ویوو X100 اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با سه کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، و رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

گزارش شده که سه کانفیگ ویوو X100 اولترا به ترتیب با قیمت‌های ۶۶۹۹ یوآن (۹۳۰ دلار)، ۷۴۹۹ یوآن (۱۰۴۰ دلار) و ۸۴۹۹ یوآن (۱۱۸۰ دلار) به فروش خواهد رسید.

ویوو X100s و ویوو X100s پرو

ویوو X100s پرو به نمایشگر تخت مجهز شده در حالی که ویوو X100s پرو به مانند نسخه اولترا از نمایشگر با لبه‌های خمیده بهره می‌برد. علی‌رغم تفاوت در ظاهر پنل جلویی، ماژول دوربین این دو گوشی از طراحی مشابهی برخوردار هستند.

ویوو X100s پرو.jpg

ویوو X100s پرو

ویوو X100s پرو در سه رنگ تیتانیومی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. این گوشی نیز در سه کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی عرضه می‌شود.

این سه کانفیگ احتمالاً به ترتیب با قیمت‌های ۴۹۹۹ یوآن (۶۹۵ دلار)، ۵۵۹۹ یوآن (۷۷۵ دلار)‌ و ۶۱۹۹ یوآن (۸۶۰ دلار) روانه بازار خواهند شد. 

ویوو X100s

ویوو X100s

ویوو X100s از چهار کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی بهره خواهد برد. چهار کانفیگ پرچمدار ویوو به ترتیب برچسب قیمتی ۳۹۹۹ یوآن (۵۵۵ دلار)، ۴۳۹۹ یوآن (۶۱۰ دلار)، ۴۶۹۹ یوآن (۶۵۰ دلار) و ۵۱۹۹ یوآن (۷۲۰ دلار) همراه خواهند داشت.

رنگ بندی ویوو سری ویوو X100s

رنگ‌بندی سری ویوو X100s

جدا از سه رنگ تیتانیومی، مشکی و سفید، ویوو X100s در یک رنگ سبزآبی نیز معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که ویوو X100s و ویوو X100s پرو به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس روانه بازار شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)