خانهاخبار
رندرهای نسل جدید موتو جی استایلوس طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای نسل جدید موتو جی استایلوس طراحی آن را نشان می‌دهند

موتورولا احتمالاً به زودی از مدل جدید گوشی موتو جی استایلوس رونمایی خواهد کرد که حالا در تصاویری رندری دیده شده است.

۱۴۰۳/۲/۱۸

در ماه ژانویه سال جاری میلادی، افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks چندین تصویر رندری از گوشی جدید موتورولا موسوم به موتو جی استایلوس ۲۰۲۴ (Moto G Stylus 2024) را در اختیار کاربران قرار داد. حالا به تازگی رندرهای رسمی این گوشی فاش شده که علاوه بر خود دستگاه قلم آن را نیز نشان می‌دهند.

رندرهای رسمی موتو جی استایلوس جدید توسط وبسایت AndroidHeadlines‌ به اشتراک گذاشته شده‌اند. قلم گوشی جدید موتورولا در بخش پایین بدنه و در سمت راست قرار می‌گیرد.

رندرهای موتو جی استایلوس با قلم

موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) احتمالاً از نمایشگر تخت با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد که از حاشیه‌های نسبتا نازکی برخوردار است. گزارش شده که این گوشی به نمایشگر ۶٫۷ اینچی P-OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. 

رندر قلم موتو جی استایلوس

رندرهای رسمی نسل جدید موتو جی استایلوس تایید می‌کنند که این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد که به احتمال زیاد با لرزشگیر اپتیکال نیز همراه می‌شود. از سوی دیگر، ناچ حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

رندرهای موتو جی استایلوس

در حالی که هنوز تراشه به‌کار رفته در موتو جی استایلوس جدید مشخص نشده است، انتظار داریم که این گوشی با یک تراشه میان‌رده متعلق به سری اسنپدراگون کوالکام عرضه شود. سال گذشته نیز موتو جی استایلوس (۲۰۲۳) با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک معرفی شد.

پنل پشتی موتو جی استایلوس جدید

به نظر می‌رسد گوشی جدید موتورولا در زمینه باتری بهبودی نخواهد داشت و همچنان با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. البته شایعه شده که سنسور اثرانگشت موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) به زیر نمایشگر منتقل می‌شود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به اندروید ۱۴، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، اسپیکرهای استریو و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)