خانهاخبار
تغییر لوگوی اپل در وب‌سایت‌اش معرفی اپل پنسل جدید را قطعی کرد

تغییر لوگوی اپل در وب‌سایت‌اش معرفی اپل پنسل جدید را قطعی کرد

اپل امروز یک ویژگی گرافیکی جدید را برای پوستر رویداد فردا اضافه کرده که با حرکت ماوس روی لوگوی اپل، می‌توان آن را پاک کرد؛ قابلیتی که تنها می‌تواند به وجود یک اپل پنسل جدید اشاره داشته باشد.

۱۴۰۳/۲/۱۸

اپل امروز وب سایت رسمی خود را با یک تیزر برای رویداد فردا به‌روزرسانی کرده و یک ویژگی پاک‌کننده تعاملی را اضافه کرده که به نظر می‌رسد به نسخه تازه‌سازی شده اپل پنسل اشاره می‌کند.

اپل پنسل جدید

نگه داشتن ماوس روی لوگوی اپل و حرکت دادن ماوس باعث می‌شود آثار هنری فعلی پاک شوند و با طراحی لوگوی جدید جایگزین شوند. اپل در مجموع شش لوگو را برای رویداد «Let Loose» در ۷ می (۱۸ خرداد) ایجاد کرده و پاک‌کن تعاملی که امروز اضافه شده، از میان این گزینه‌ها عبور می‌کند.

انتظار می‌رود این رویداد بر روی مدل‌های جدید آیپد پرو و ​​آیپد ایر متمرکز شود، اما شایعات حاکی از آن است که آیپدها با یک اپل پنسل و نسخه‌ تازه‌سازی‌ شده مجیک کیبورد نیز همراه خواهند بود.

کد موجود در iOS 17.5 از یک قلم اپل با ژست حرکتی «فشرده کردن» نام برده است، بنابراین ممکن است مدل جدیدی که در راه است گزینه پاک کردن سخت ‌افزاری را با فشردن فعال کند. مدل‌های فعلی اپل پنسل دارای ویژگی پاک کردن عمومی نیستند که در بین همه برنامه‌ها کار کند و افزودن چنین گزینه‌ای احتمالا در بین کاربران محبوب خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)