خانهاخبار
تصاویری جدید جزئیات تازه‌ای از پرچمدار سونی را تایید می‌کنند

تصاویری جدید جزئیات تازه‌ای از پرچمدار سونی را تایید می‌کنند

تصاویر تبلیغاتی تازه‌ای از سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ فاش شده که بخشی از مشخصات فنی آن را نشان می‌دهند. 

۱۴۰۳/۲/۱۸

سونی هفته آینده و در تاریخ ۱۷ مه سال جاری میلادی (۲۸ اردیبهشت) رویدادی را برگزار خواهد کرد که در طی آن احتمالا شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی پرچمدار این برند موسوم به اکسپریا ۱ مارک ۶ (Xperia 1 VI) خواهیم بود. 

تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات مختلفی پیرامون پرچمدار سونی منتشر شده و حالا به تازگی چندین تصویر تبلیغاتی مربوط به این گوشی در دسترس قرار گرفته که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کنند.

ماژول دوربین اکسپریا ۱ مارک ۶

افشاگر شناخته‌شده حوزه فناوری، ایوان بلس، تصاویر جدید اکسپریا ۱ مارک ۶ را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. در این رندرها به جزئیات فنی دستگاه مانند دوربین، طراحی و نمایشگر اشاره شده است.

سیستم دوربین اکسپریا ۱ مارک ۶

یک تصویر نشان می‌دهد که اکسپریا ۱ مارک ۶ از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل سنسور اصلی، لنز فوق عریض و سنسور تله‌فوتو می‌شود. همچنین ظاهراً دوربین اصلی دستگاه از لنز Exmor T for Mobile برخوردار خواهد بود.

قابلیت های بازی اکسپریا ۱ مارک ۶

چند تصویر نیز قابلیت‌های گیمینگ، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس اکسپریا ۱ مارک ۶ را تایید می‌کنند. به علاوه، نمایشگر پرچمدار سونی از موتور Bravia سونی استفاده خواهد کرد. نمایشگر این گوشی همچنین از نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و تا ۱٫۵ برابر روشن‌تر از نسل قبلی خواهد بود. 

نمایشگر سونی اکسپریا ۱ مارک ۶
شارژ بی سیم و معکوس اکسپریا ۱ مارک ۶

تصویر سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ تایید می‌کند که سونی توجه ویژه‌ای به قابلیت‌های صوتی پرچمدار خود خواهد داشت. در این راستا، به نظر می‌رسد اکسپریا ۱ مارک ۶ با ویژگی‌هایی مانند صدای Hi-Res، گواهی صدای بی‌سیم Hi-Res، صدای حقیقی ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از کدک صوتی LDAC همراه خواهد شد. 

ویژگی‌ های صوتی اکسپریا ۱ مارک ۶

در نهایت باید اشاره کرد که سونی در کنار پرچمدار جدید خود، از گوشی میان‌رده اکسپریا ۱۰ مارک ۶ نیز احتمالاً رونمایی خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)