خانهاخبار
آیفون ۱۵ پرو مکس پرفروش‌ترین گوشی جهان است

آیفون ۱۵ پرو مکس پرفروش‌ترین گوشی جهان است

در حالی که گزارش‌های خبر از افت فروش سری آیفون ۱۵ می‌دهند، موسسه کانترپوینت اعلام کرده که آیفون ۱۵ پرو مکس به پرفروش‌ترین گوشی جهان بدل شده است.

۱۴۰۳/۲/۱۸
product-image

اپل آیفون 15 پرو مکس

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

تا به امروز، اکثر گزارش‌های پیرامون بازار گوشی ادعا کرده‌اند که سری آیفون ۱۵ فروش چندان موفقی نداشته و از سوی دیگر، سری گلکسی اس ۲۴ در جلب نظر کاربران موفق ظاهر شده است. حالا اما گزارشی در دسترس قرار گرفته که خبر از موفقیت اپل در بازار گوشی‌های پرمیوم می‌دهد.

موسسه تحقیقاتی کانترپوینت به تازگی ادعا کرده که در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی، آیفون ۱۵ پرو مکس به پرفروش‌ترین گوشی جهان بدل شده است. 

لیست گوشی های پرفروش بازار در سال ۲۰۲۴.jfif

لیست گوشی‌های پرفروش در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی

موفقیت آیفون ۱۵ پرو مکس از چند نظر قابل‌توجه است. در بازه زمانی اشاره‌شده، سری گلکسی اس ۲۴ معرفی و روانه بازار شد ولی گلکسی اس ۲۴ اولترا در رتبه پنجم پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار جای گرفته است. همچنین برای نخستین بار است که یک مدل پرو مکس سری آیفون به پرفروش‌ترین گوشی جهان بدل می‌شود. 

شایان ذکر است که پرچمدار سال گذشته اپل یعنی آیفون ۱۴ همچنان از محبوبیت بالایی در نزد کاربران برخوردار است. این گوشی در لیست موسسه کانترپوینت رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

در رده‌های دوم و سوم گوشی‌های پرفروش بازار در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی به ترتیب آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو جای گرفته‌اند. آیفون ۱۵ پلاس با فاصله‌ای زیاد از دیگر مدل‌های آیفون در رده هشتم لیست دیده می‌شود. گزارش کانترپوینت نیز تایید می‌کند آیفون ۱۵ پلاس چندان موردعلاقه کاربران نیست.

در جایگاه ششم و هفتم شاهد قرارگیری گلکسی A15 5G و گلکسی A54 هستیم. گلکسی اس ۲۴ نیز با در جایگاه نهم و گلکسی A34 در رده دهم جای گرفته است. 

آیفون ۱۵ در گلکسی اس ۲۴

لیست گوشی‌های پرفروش‌ بازار نشان می‌دهد که کاربران علاقه زیادی به خرید گوشی‌های پرمیوم دارند چرا که از ۱۰ گوشی حاضر در لیست، ۷ مدل بالای ۶۰۰ دلار قیمت دارند و در رده محصولات پرمیوم قرار می‌گیرند. 

اپل با عرضه سری آیفون ۱۴ و سری آیفون ۱۵ تفاوت‌های بین مدل‌های پرو و استاندارد را افزایش داد و حالا به نظر می‌رسد این استراتژی موفقیت‌آمیز بوده است. توجه بیشتر کاربران به مدل‌های پرو و پرو مکس نشان می‌دهد که خریداران برای دریافت قابلیت‌های ویژه حاضر به پرداخت هزینه اضافه هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)