خانهاخبار
بلک شارک از ساعت هوشمند مقاوم GS3 با عمر باتری ۲۱ روزه رونمایی کرد

بلک شارک از ساعت هوشمند مقاوم GS3 با عمر باتری ۲۱ روزه رونمایی کرد

برند بلک شارک پس از انتشار چندین تیزر در هفته‌های گذشته، سرانجام به طور رسمی از ساعت هوشمند بلک شارک GS3 رونمایی کرد.

۱۴۰۳/۲/۱۶

برند بلک شارک که نقش یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی با تمرکز روی گیمینگ را دارد؛ به تازگی از ساعت هوشمند جدید و مقاوم خود با نام بلک شارک GS3 رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند با عمر باتری مثال زدنی و امکان ردگیری فعالیت‌های ورزشی متفاوت، گزینه بسیار مناسبی برای ورزشکاران محسوب می‌شود.

shark 1.jpg

بلک شارک GS3 دارای نمایشگری ۱.۴۳ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۶۰۰ نیتی است. لایه حفاظتی گوریلا گلس جهت افزایش مقاومت در برابر ضربات و خط و خش، روی نمایشگر این محصول قرار گرفته است و یک پیچ دیجیتالی نیز در سمت راست آن قابل مشاهده است.

این ساعت هوشمند توان ردگیری بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی متفاوت را دارد و با استفاده از سنسور‌های ضربان قلب و اکسیژن خون، وضعیت سلامت کاربر را نیز می‌سنجد. بلک شارک GS3 همچنین امکان ردگیری خواب و نمایش تعداد قدم‌ها، کالری مصرف شده و میزان فشار را دارد.

shark 4.jpg

بلک شارک GS3 از یک چیپ مستقل GNSS استفاده می‌کند که پشتیبانی از GPS و سیستم‌های ردیابی ماهواره‌ای مانند Beidou، GLONASS، GALILEOGPS و QZSS را به همراه دارد. این ساعت هوشمند همچنین گواهی IP69K برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را دریافت کرده و تا فشار ۵ اتمسفر (عمق ۵۰ متری) امکان استفاده از آن وجود دارد.

از جمله سایر امکانات این ساعت هوشمند مقاوم، می‌توان به پشتیبانی از واچ‌ فیس‌های طراحی شده توسط هوش مصنوعی مولد، مسیریابی بایدو مپز، پرداخت هوشمند، پشتیبانی از NFC برای قفل‌های دیجیتالی و دستیار هوشمند بایدو Wenxin Yiyuan اشاره کرد. این محصول همچنین پشتیبانی از تماس‌های بلوتوثی را نیز به همراه دارد. ساعت هوشمند بلک شارک GS3 موفق به دریافت ۱۵ استاندارد نظامی متفاوت شده است و در برابر دما، شرایط جوی نامناسب و ضربات مقاومت دارد.

shark 5.jpg

این محصول همچنین به لطف چیپست کم مصرف خود، عمر باتری ۲۱ روزه را ارائه می‌دهد و نیازی به شارژ مداوم آن توسط کاربر وجود ندارد. پیش فروش بلک شارک GS3، از حالا آغاز شده و این محصول با قیمت ۴۹۹ یوآن (حدود ۷۰ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)