خانهاخبار
با بازی‌های رایگان ماه مه پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

با بازی‌های رایگان ماه مه پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

شرکت سونی اخیرا لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مه را منتشر کرده است.

۱۴۰۳/۲/۱۶

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مه را منتشر کرده است. به رسم همیشه، کاربران تمامی رده‌های عضویتی پلی استیشن پلاس امکان دسترسی به این عناوین رایگان و افزودن آنها به آرشیو بازی‌های خود را خواهند داشت. این عناوین که شامل EA Sports FC 24، Ghostrunner 2، Tunic و Destiny 2: Lightfall هستند؛ از روز ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برای کاربران پلی استیشن پلاس رایگان می‌شوند.

ps 1.jpg

بازی EA Sports FC 24 که در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شد؛ نقش جدیدترین عضو در سری محبوب و پرفروش فیفا را دارد. البته با توجه به پایان قرارداد الکترونیک آرتز و سازمان فیفا، نام بازی‌های این سری به EA Sports FC تغییر کرده است. در نسخه جدید این سری، شاهد تغییراتی مانند رابط کاربری جدید، بهبود‌های گرافیکی و استفاده از تکنولوژی جدیدی برای فیزیک بازی هستیم.

ps 2.jpg

بازی Tunic که یکی دیگر از عناوین رایگان این ماه پلی استیشن پلاس است؛ با الهام از بازی‌های ۱۶ بیتی سری Legend of Zelda ساخته شده و با گیمپلی جذاب، چالش برانگیز و طراحی دوست داشتنی خود، گزینه مناسبی برای طرفداران بازی‌های قدیمی سری زلدا به حساب می‌آید.

ps 3.jpg

Ghostrunner 2 که در اواخر سال ۲۰۲۳ و توسط استودیوی One More Level منتشر شد؛ عنوانی در سبک اکشن-پلتفرمر و با زاویه دوربین اول شخص است. در این بازی همانند نسخه اول، شاهد تمرکز روی گیمپلی سریع و جذابی هستیم که با توجه به سرعت بالای دشمنان، فضای چندانی برای تصمیمات نادرست را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد. این بازی خاص و خوش‌ ساخت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به پارکور و گیمپلی سریع است.

ps 4.jpg

در نهایت، بسته الحاقی Destiny 2: Lightfall نیز به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. استودیوی بانجی همچنان در حال پشتیبانی از بازی لوتر-شوتر Destiny 2 است و بسته الحاقی جدید این عنوان با نام The Final Shape نیز طی ماه آینده منتشر می‌شود. شرکت سونی که چندی پیش استودیوی بانجی را به جمع زیر مجموعه‌های خود اضافه کرد؛ به مرور در حال انتشار بسته‌های الحاقی Destiny 2 برای کاربران پلی استیشن پلاس بوده و در ماه مه نیز این روند را ادامه داده است. بنابراین اگر از بازیکنان Destiny 2 هستید؛ تجربه بسته الحاقی Lightfall با محتوا و لوت جدید و به صورت رایگان را از دست ندهید.

ps 5.jpg

درباره بازی‌های رایگان ماه مه سرویس پلی استیشن پلاس چه می‌اندیشید؟ کدام‌یک از این عناوین، بخش عمده وقت شما را به خود اختصاص خواهند داد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)