خانهاخبار
تصاویری جدید از میان‌رده سونی در دسترس قرار گرفت

تصاویری جدید از میان‌رده سونی در دسترس قرار گرفت

افشاگری شناخته‌شده به تازگی تصاویری از اکسپریا ۱۰ مارک ۶ را به اشتراک گذاشته که قابلیت‌ها و طراحی این گوشی را نشان می‌دهند.

۱۴۰۳/۲/۱۴

سون برای مدت زمان طولانیست که سری گوشی‌های اکسپریا ۱۰ را روانه بازار می‌کند که محصولاتی میان‌رده به شمار می‌روند. در این رابطه، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که غول فناوری ژاپن به زودی نسل جدید سری اکسپریا ۱۰ را معرفی خواهد کرد که اکسپریا ۱۰ مارک ۶ (Xperia 10 VI) نام دارد.

 

رنگ بندی اکسپریا ۱۰ مارک ۶

افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس چندین تصویر از میان‌رده سونی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته که به نظر تصاویر تبلیغاتی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ هستند.

هدفون اکسپریا ۱۰ مارک ۶

تصاویر فاش‌شده طراحی و رنگ‌بندی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ را نشان می‌دهند. میان‌رده سونی در سه رنگ مشکی،‌ آبی و سفید روانه بازار خواهد شد. در پنل جلویی گوشی نیز نمایشگر را مشاهده می‌کنیم که حاشیه‌های آن به خصوص در بخش‌های بالا و پایین ضخیم است.

ضداب بودن اکسپریا ۱۰ مارک ۶

رندرهای اکسپریا ۱۰ مارک ۶ همچنین تایید می‌کنند میان‌رده سونی از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای دوگانه که در پنل جلویی قرار گرفته‌اند بهره می‌برد. به علاوه، یک تصویر نشان می‌دهد که اکسپریا ۱۰ مارک ۶ در برابر آب مقاوم خواهد بود. 

سیستم دوربین اکسپریا ۱۰ مارک ۶

در یک تصویر نیز دوربین دوگانه اکسپریا ۱۰ مارک ۶ را می‌بینیم که شامل یک سنسور اصلی (با زوم کراپ ۲ برابری) و لنز فوق عریض می‌شود. به نظر می‌رسد سونی سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی نسل قبلی را حذف کرده است. 

جک ۳٫۵ هدفون اکسپریا ۱۰ مارک ۶
اسپیکرهای اکسپریا ۱۰ مارک ۶

در حال حاضر، بخش بزرگی از جزئیات فنی میان‌رده سونی مشخص نشده ولی انتظار می‌رود غول فناوری ژاپن در رویدادی که در تاریخ ۱۷ مه (۲۸ اردیبهشت) برگزار می‌کند از گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۶ رونمایی کند. در این رویداد همچنین گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ مارک ۶ نیز معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)