خانهاخبار
تبلت جدید HTC معرفی شد؛ رم ۸ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

تبلت جدید HTC معرفی شد؛ رم ۸ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

برند HTC از تبلت جدیدی برای بازار روسیه رونمایی کرده که A101 Plus Edition نام دارد و محصولی ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. 

۱۴۰۳/۲/۱۴

در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی، HTC از تبلت A101 برای برخی بازارها مانند آفریقای جنوبی و روسیه رونمایی کرد. حالا پس از گذشت نزدیک به دو سال، اچ تی سی نسخه جدید این تبلت موسوم به A101 پلاس ادیشن را معرفی کرده که در حال حاضر برای بازار روسیه عرضه شده است.

طبق اعلام رسمی، تبلت HTC A101 پلاس ادیشن به نمایشگر ۱۰٫۹۵ اینچی IPS با رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ مجهز شده است. قلب تپنده این تبلت تراشه پایین‌رده Unisoc T606 است که از فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.

تبلت اچ تی سی A101 پلاس ادیشن

علی‌رغم آن که این تبلت مدل پلاس محسوب می‌شود، تراشه آن به نسبت سخت‌افزار موجود در A101 یعنی Unisoc T618 عملکرد ضعیف‌تری دارد. 

تبلت HTC A101 پلاس ادیشن با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود. انرژی موردنیاز تبلت نیز توسط باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی تامین خواهد شد. 

خوشبختانه تبلت جدید HTC با اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شود. این تبلت همچنین به دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز است. 

تبلت HTC A101 پلاس ادیشن از قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره، اسپیکرهای چهارگانه، بلوتوث ۵ و درگاه USB-C برخوردار است. وزن و ضخامت تبلت نیز برابر با ۵۰۱ گرم و ۷٫۵ میلی‌متر اعلام شده است.

برای بازار روسیه، تبلت HTC A101 پلاس ادیشن با قیمت ۱۵٬۹۹۰ روبل معادل ۱۶۰ دلار عرضه می‌شود. رنگ‌بندی آن نیز شامل رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)